Vstupní prohlídka pro nové pacienty

Pokud se u nás budete registrovat a stanete se naším novým pacientem, čeká Vás vstupní prohlídka. Nebojte se, není to maturita!

Komplexní vstupní prohlídka začíná stanovením anamnézy, tzn. zjištěním informací o Vašem zdravotním stavu. Lékař potřebuje znát všechna onemocnění současná i minulá, užívání léků a zejména pak obtíže pociťované v ústní dutině. Následuje kontrola celkového vzhledu ústní dutiny a okolí, díky němuž můžeme najít příznaky onemocnění v ústech i na obličeji. Dále je prohlídka shodná s preventivní prohlídkou. Po ukončení samotného vyšetření a případného zhotovení RTG snímků Vám navrhneme možné terapeutické plány a budeme Vás informovat o ceně případných dalších ošetření.

Pravidelná péče

Chcete mít co nejméně nevzhledných plomb, umělých zubů a nechcete, aby Vám bylo cítit z úst? Začněte chodit pravidelně na preventivní prohlídky.

Kvalitní dětská péče

Všichni chceme pro naše děti to nejlepší. Dopřejte jim také nejkvalitnější zubní péči. Přečtěte si jak zajistit dětem správnou péči.

Estetická stomatologie

Chcete mít krásné a zářivě bílé zuby jak hvězdy amerických kasovních trháků? Společně to dokážeme.

Dentální hygiena

Máte zubní kámen, zabarvené zuby, krvácí Vám dásně, nebo páchne z úst? Pak potřebujete urgentně zubní hygienu. Návštěvy dentální hygieny dvakrát až třikrát ročně jsou stejně důležité jako pravidelné preventivní prohlídky.

CHCI SE OBJEDNAT NA HYGIENU
Stomatochirurgie

Stomatologická chirurgie se zabývá především extrakcemi zubů moudrosti a zubů, které jsou natolik poškozeny, například kazem, úrazem či zánětem, že je nelze zachránit.

Zubní implantáty

Implantát je umělá zubní náhražka tvořená kotevním pilířem (zaváděným do čelistní kosti v místě chybějícího zubu či více zubů, sloužícím k náhradě chybějícího zubu, nebo ukotvení náhrady v případě bezzubé čelisti) a sekundárním dílem (náhradou zubu nebo systémem pro uchycení snímatelné náhrady).

CHCI SE OBJEDNAT NA KONZULTACI

Registrujeme nové pacienty, ale ...

… ale naši zubaři jsou moc šikovní a tak je volná kapacita zubní ordinace v Brně omezená. Nemůžeme proto bohužel vzít každého. Chcete se stát naším pacientem? Přečtěte si jak na to.

Více informací o registraci