Nečekejte s bolestmi zubů, až Vás někdo přijme

I Vaše zuby mohou začít z ničeho nic bolet. Jsme tu v takovou chvíli pro Vás. Našim registrovaným klientům zaručujeme v případě náhlých bolestí ošetření ještě téhož dne. Můžete se tak vyhnout bezesným nocím s bolavými zuby.

Máme rádi děti

Naše klinika zaručuje komplexní servis celé Vaší rodině. Ošetřujeme jak dospělé, tak i děti. Přijďte k nám i s dětmi a ušetřete tak čas a starosti sobě i Vašim blízkým.

Některé naše lékařky mají samy malé děti, díky čemuž mají k dětem velmi blízký vztah. Malé pacienty rádi ošetříme tak, aby pro ně návštěva zubaře nebyla trápením.

Naši pacienti se nebojí bolesti

Ošetření v lokální anestezii je u nás samozřejmostí. Citlivějším pacientům a dětem znecitlivíme před injekcí s anestezií místa vpichu ještě povrchovou anestezií (gelem).

Díky tomu je až na výjimky jakýkoli zákrok bezbolestný a můžete tak být bez obav.

REGISTRACE U NÁS

Od našich pacientů očekáváme spolupráci, dodržování léčebných postupů a dodržování pravidelných prohlídek. Pokud myslíte, že takoví jste a hledáte lékaře, zkuste nás kontaktovat. Noví pacienti u nás projdou vstupní prohlídkou a pokud tomu nic nebrání, jsou zaregistrováni.

Jsme smluvními partnery všech zdravotních pojišťoven:

Šikovní zubaři - Pojišťovny

Vyplněním a odesláním tohoto formuláře vyjadřujete svůj souhlas s použitím Vámi poskytnutých osobních údajů, a to výhradně za účelem kontaktování Vaší osoby. Pokud si nepřejete, aby Vaše údaje byly takto zpracovány, není bohužel možné formulář odeslat, protože bez Vašeho souhlasu k použití poskytnutých údajů by ztrácel smysl. Bližší informace o zpracování osobních údajů a o Vašich právech se zpracováním souvisejících jsou uvedeny na stránkách: www.sikovnizubari.cz/GDPR.

PRVNÍ KROK

Vyplňte registrační formulář a odešlete ho.

DRUHÝ KROK

Během několika pracovních dnů se vám ozve naše sestra a domluví s vámi termín vstupní prohlídky.

TŘETÍ KROK

Noví pacienti u nás projdou vstupní prohlídkou a pokud tomu nic nebrání jsou zaregistrováni.

Užijte si péči jako filmová hvězda

Existuje pár pádných důvodů, proč hledat nejlepšího zubaře v Brně u nás v EsteDentu a nechodit už jinam.

Více informací o službách